ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Ivan Bibr bibri na alpha.inf.upol.cz
Středa Únor 9 11:39:39 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry den,
>
> 	v posledni dobe jsem dostal nekolik zadosti o zpristupneni archivu
> teto konference ve formatu, ktery by bylo mozno off-line cist. Zatim vzdycky
> jsem se stavel proti tomu, protoze v takovemto pripade je vzdycky
> jednodussi vyextrahovat adresy lidi a pouzivat to ke spamovani.
> Navic v podstate neni mozne tar.gz archivu generovat on-line (snadna
> moznost DoS, jak jsme se presvedcili se starsi verzi archivu), a tak data
> jsou na disku dvakrat.
>
> 	Myslite si, ze mam zpristupnit archiv i ve snadno downloadovatelne
> [...]

 Dobry den vespolek,
 rozhodne jsem pro zpristupneni archivu. Kdysi, kdyz jsem zacinal, byla
jedna z prvnich veci, ktere jsem udelal, stahnuti archivu konference (a
taky archivu dokumentace, taky kdysi byla v tar.gz, ted to nejak nemohu
najit) protoze v mem okruhu mych znamych (a jejich znamych) nebyl nikdo,
kdo by mi poradil. Mysli, ze kdybych tehdy nemel na disku 600MB ruzne
dokumentace, tezko bych dnes pouzival Linux. Vsechno tohle jsem bohuzel
jednoho dne smazal, nepodarilo se mi to znovu sehnat a vypalit, dodnes
toho lituji. Archiv konference je prvni misto kde shanim informace -
uz se desim az zase budu doma offline. Tolik muj nazor.

S pozdravem
                                Ivan Bibr

 Ivan Bibr
 UP Olomouc, Czech republic             Proud to be a member of UPcase Team
 bibri na risc.upol.cz                     http://upcase.inf.upol.cz/