perl GD knihovna - preklad

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Únor 9 17:15:33 CET 2000

On Wed, Feb 09, 2000 at 05:05:23PM +0100, Ales Rygl wrote:
> Zdravim,
>
> nainstaloval jsem si ipacc na mereni pocitani proslych dat. To funguje
> dobre, ale nejdou delat grafy v png formatu - stezuje si to:
>
> perl GD library not foud.
>
> Stahnul jsem tedy zdojaky GD_pm z www.boutell.com, postupuju dle navodu,
> tj vybral jsem patricny makefile pro linux, dam make a napise to:
>
> GD.xs:7 : gd.h No such file or directory

  Strelim od boku - nepotrebujete jeste klasickou GD ? Treba jako
  se kompiluje pro PHP. Ta je tam ke stazeni taky a kdyz ji prelozite,
  dostanete gd.h a libgd.a. Treba perlovska verze vyuziva ceckovou.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."