BP6 - dobra rada

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Středa Únor 9 18:18:38 CET 2000

"Zdeněk Mazanec" wrote:

> to ani nahodou. naposledy dneska mi linux s 2.2.14 vesele pracoval s
> diskem, jez byl v BIOSu deaktivovan

	Zkuste nekdy HW reset ... ja jsem zase jednou pro zmenu deaktuvoval
on-board SCSI controler AIC7880 (deska AOpen AX6B+), resetnul (nikoli
tlacitkem ci vypnutim) a muj boot pocitace byl daleko rychlejsi, protoze
se SCSI neresetovalo a nehledalo zarizeni, coz bylo prijemne. Jeste
prijemnejsi bylo, ze Linux SCSI nasel (v te dobe tusim jadro 2.2.5).
Bohuzel toto se delo do 1 HW resetu...:-(

	Takze i ja se priklanim k nazoru, ze BIOS je podstatny - aspon co se
tyce jader 2.2.X, jsem zvedavy, jak na tom budou rady 2.4.X

BTW I v /proc/... je uvedena fyzicka geometrie disku (IMHO prectena z
0:0:0 disku) a pak jeji 'translace' v podobe BIOSu - toto bude
odstraneno?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz