BP6 - dobra rada

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Únor 9 18:46:33 CET 2000

Zdeněk Mazanec wrote:

> to ani nahodou. naposledy dneska mi linux s 2.2.14 vesele pracoval s
> diskem, jez byl v BIOSu deaktivovan

Vetsinou to umi, jina vec je to, ze ne vsechny chipsety umi nastavit
linux a spoleha se na to, ze vychozi nastaveni provede BIOS.

Takze treba disk pak sice funguje, ale podstatne pomaleji, nez kdyz je
nastaven biosem.

Typicky pripad je PIIX diskovy radic (pouzivany na mb s intelim
chipsetem)- ten je nastavovan skutecne az jadry 2.3.x, a snad v
Hedrickove patchi pro 2.2.x. Jinak se musi nastavit rucne pomoci setpci
z pciutils.

Zdravi

Petr Soucek