slow linux

Michal Kwolek miho2 na atlas.cz
Středa Únor 9 19:37:16 CET 2000

Nainstaloval jsem si RedHat 6.1 + GNOME. Mam tyto dotazy:

1. Nastavil jsem si automaticke bootovani do grafickeho prostredi, pak jsem
trochu experimentoval ze souborem XF86Config a nedopadlo to dobre :-( Ihned
po startu se to snazi nahodit X Window, obrazovka zacne blikat a ja nemuzu
ten XF86Config opravit. Nevite jak z teto situace ven? (Preinstalovavat se
mi to nechce. Bylo by to dneska uz po pate.).

2. Cim se da lepe nastavit rozliseni nez xconfig-em? Ten jsem pouzil a uz
jsem pak Xy nespustil vubec (pry ze chybi nejaky symbolicky link)  :-(

3. Funguje mi vsechno strasne pomalu. Ve Win95 mi sezere MP3 60% vykonu a
prehravac XMMX nebo jak se jmenuje a) sezere 30MB pameti b) stracne skube
(Cyrix166, 32MB ram)

Za rady predem diky.