Abit BP6, HPT366, ATA66

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Únor 9 20:01:41 CET 2000

Zdenek Kabelac <kabi na fi.muni.cz> píše v diskusním
příspěvku:38A194DE.3725FF64 na fi.muni.cz...

> root=/dev/hde6  - jako parametr pro kernel boot.
> (a nebo zkusit pci=reverse - ale s tim muzou byt problemy)
>
> Je taky potreba upravit /etc/fstab aby se nasly disky na spravnem mist.
> plati ze hda, hdb, hdc, hdd jsou standardni 2x2 IDE
> hde,... jsou dalsi IDE radice - tedy i ten HPT266

To zrejme nepomuze, pokud to opravdu zatuhne v te chvili co pise tazatel tak
to s tim nemuze mit nic spolecneho, protoze v tu chvili se jeste na hadr
nepristupuje. Rekl bych spise jestli zahrnul podporu chipsetu a ostatnich
souvisejicich zarizeni do jadra. Precetl jste si Hendrickuv manual?

Mila Kuchta

P.S. Ale i to mne nesedi, zrejme bude spatne prelozene jadro nebo v nem neco
chybi.