slow linux

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Únor 9 21:52:10 CET 2000

Michal Kwolek <miho2 na atlas.cz> wrote:
 : Nainstaloval jsem si RedHat 6.1 + GNOME. Mam tyto dotazy:

 : 1. Nastavil jsem si automaticke bootovani do grafickeho prostredi, pak jsem
 : trochu experimentoval ze souborem XF86Config a nedopadlo to dobre :-( Ihned
 : po startu se to snazi nahodit X Window, obrazovka zacne blikat a ja nemuzu
 : ten XF86Config opravit. Nevite jak z teto situace ven? (Preinstalovavat se
 : mi to nechce. Bylo by to dneska uz po pate.).

booruje sa cez lilo? v takom pripade pri bootovani podrzat shift a potom
napisat linux single
a opravit /etc/X11/XF86Config
(rucne)

 : 2. Cim se da lepe nastavit rozliseni nez xconfig-em? Ten jsem pouzil a uz
 : jsem pak Xy nespustil vubec (pry ze chybi nejaky symbolicky link)  :-(

ja pouzivam xf86config, a XF86Config potom doladim rucne

 : 3. Funguje mi vsechno strasne pomalu. Ve Win95 mi sezere MP3 60% vykonu a
 : prehravac XMMX nebo jak se jmenuje a) sezere 30MB pameti b) stracne skube
 : (Cyrix166, 32MB ram)

malo pamate... resp. blba distribucia
odporucam zrusit gnome, nepotrebne demony (ako poznam redhat je ich tam
plno), zvolit si rozumny window manager, v xmms nastavit buffer
(alebo pouzit mpg123  - mne ide v pohode na 486 100MHz, ak znizim kvalitu na
mono - na 166 musi ist naplno)
ak ma xmms setuid root, odporucam mu ho zobrat (je tam na to aby sa mohol
spustit ako viac threadov, cim klame cpu cas zobrazeny v top a zda sa ze je
to skvely rychly prehravac :-))

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |