Tisk

Petr Stianko sancho na volny.cz
Středa Únor 9 22:15:50 CET 2000

V Linuxu moc neumim, ale ucim se tak je to mozna blby dotaz, ale vubec si uz
nevim rady. Mam RedHat 6.1CZ a mam u nej pripojenou tiskarnu Epson LQ-100
(jehlickova). Jestlize je nastartovanej Linux tak nejde ani zapnout. Vubec
nevim jak to mam nastavit. Zda se mi, ze neni asi nejak nastaveny port LPT1.
Nikde jsem neprisel na to jak ho nastavit. Ani jakym prikazem. V X-Win. mi
prikaz printtool nevydetekuje tiskarnu ani na jednom portu a kdyz mu to tam
zadam rucne tak je to to same. Tiskarna proste vypada jako by nebyla v
proudu. Prosim o pomoc. Muzete mi posilat rady na sancho na volny.cz.

Za rady moc DÍKY.