Tisk

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Únor 10 08:02:14 CET 2000

Podobny problem som mal s jednou Epsonou Fx-kou.
Pomohlo rucne vyhodenie lp.o, nahodenie parport_pc.o,
a nasledne nahodenie lp.o, tlaciaren sa zrazu resetla
a tlacila super. Nevjem kde je problem, nemal cas som
sa tym zaoberat, upravil som si tak inicializacny script,
a od vtedy to ide 100 OK.

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk