streamer pro Linux

Radek Andrs radek na interdata.cz
Čtvrtek Únor 10 09:48:04 CET 2000

Skoda ze se nikdo neozval,

alespon jeden poznatek (jde mi o SCSI Streamery):

- HP SureStore T20i NEFUNGUJE !!!
(tar cvf /neco /dev/st0 WRITE ERROR a ledka na T20 ani neblikne - a pritom
na tomtez radici WangDAT3100 uplne v pohode)

Ted jdu zkouset HP SureStore DAT 5000 (prodejce byl tak ochotny, ze mi ho
vymenil)
(o tomhle streameru pisou i na HP strankach, ze funguje s TARem v linuxu,
tak to snad pujde).

Jinak zarucene funguji WangDAT streamery (ale ty uz nikdo do Cech nedovazi).

Prolezal jsem i Linux Hardware Compatibility List, ale o streamerech se tam
nikde moc nepise.
Ona vubec otazka LINUX+STREAMER se nikde moc neresi.

To nikdo nepotrebuje zalohovat ? (nebo kazdy pouziva CDRW popr DVDRW, JAZ
... ?)

Radek Andrs

Radek Andrs <radek na interdata.cz> píše v diskusním
příspěvku:8676vn$atj$1 na ern.kit.vslib.cz...