Numericka klavesnice v ncurses aplikacich

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Čtvrtek Únor 10 09:33:35 CET 2000

On 9 Feb 2000 20:07:20 +0100, Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
>Mezitim jsem zkousel jine emulatory terminalu a na kazdem jsem nasel
>nejakou mouchu. Jsem jenom takovy rejpal nebo je situace skutecne
>neutesena?
>
>Maly prehled:
>
>XTerm - problem s keypadem, lze vypnout, ale nektere aplikace
>  inkriminovany rezim zase zapinaji
>
>rxvt 2.7.2 - skoro idealni, ale pri propojeni pres ssh nefunguji ve vim
>  klavesy Home/End a nejdou ani premapovat (stejny problem mel i xterm,
>  ale vyresil jsem to pres VT100.Translations, s rxvt se mi to
>  nepovedlo)

> [...]

Prave si hrahu s xiterm. Vypada to velmi dobre. S keypadem
nejsou zadne problemy, chova se mravne.
Home/End ve mc a vim chodi, v prikazove radku se mi to moc nedari,
ale nemam s translations zadne zkusenosti.
Obnovovani funguje.

Petr Sturc

--
Petr Sturc <sturc na fzu.cz>   http://www.fzu.cz/~sturc/
Dept. of Magnetism, Institute of Physics ASCR, Prague,Czech Rep.