ZALOHOVACI MECHANIKY

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Únor 10 10:24:54 CET 2000

On Thu, 10 Feb 2000, Root - konference wrote:

> Zdravim,
>  nemate nekdo prosim info zda pod RH6.1 je uz podpora pro relativne
> nove paskove zalohovaci mechaniky SEAGATE SCORPION -
>   Scorpion 40 DAT DDS-4, oznaceni STD2401LW-S 40 GB int.?
> Pripadne zda uz existuje podpora alespon pro nejakou jinou DDS-4 mechaniku
> ktera je u nas k sehnani [40GB].

Myslel jsem ze v linuxu neni podpora jednotlivych typu mechanik, ale
scsi tape jako takove. /dev/nst0 mi chodilo jak s mechanikou DDS-2
pripojenou pres AHA1542B tak i s s mechanikou DDS-3 pripojenou na
narrow odbocku intergrovaneho LW adaptecu , tak s DLT paskou pripojenou
na narrow odbocku u radice BusTek .

>  Resp. zkouseli jste to nekdo?

konktretne tuhle mechaniku ne.

>  diky...MF