ZALOHOVACI MECHANIKY

Root - konference konf na fairway.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 10 10:48:05 CET 2000

> Myslel jsem ze v linuxu neni podpora jednotlivych typu mechanik, ale
> scsi tape jako takove. /dev/nst0 mi chodilo jak s mechanikou DDS-2
> pripojenou pres AHA1542B tak i s s mechanikou DDS-3 pripojenou na
> narrow odbocku intergrovaneho LW adaptecu , tak s DLT paskou pripojenou
> na narrow odbocku u radice BusTek .

   ...do jiste miry ano, ale pokud vim, ke spravnemu pouzivani jsou
   trebajiste dalsi udaje:
       in the definition file.  The  following  example  contains
       definitions for one type of tape drives:

              # The XY dat
              manufacturer=XY-COMPANY model = "UVW DRIVE" {
              scsi2logical=1 # Common definitions for all modes
              can-bsr can-partitions auto-lock
              # Definition of modes
              mode1 blocksize=0 compression=1
              mode2 blocksize=1024 compression=1
              mode3 blocksize=0 compression=0
              mode4 blocksize = 1024 compression=0 }
  K danemu typu a od daneho vyrobce. Mozna se pletu, ale neznamena tohle,
ze potrebuji popis zarizeni, alespon pokud chci mit pristupne vsechny
mody?
 Viz. man stinit

> Proc pisete subject velkymi pismeny ?
 Pardon, ze zvyku - vetsinou si to lide spis prectou a to je obcas treba
:-)
    MF