Zacatek??????

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 11:23:58 CET 2000

| Odesílatel: Vaclav Blaha <vblaha na iol.cz>

Memu sefovi (skalnimu priznivci Woken a Officu, porad peje ody, jak krasne
vsechno teoreticky funguje) se strasne libil (nebijte mne, JEMU se libil)
Corel Linux. Jak jsem zjistil, tedy spise nezjistil , nejdou v nem v
textovem modu prepinat konzoly Alt-Fneco, ale s Alt-Backspace Xy shodit jde
:). Bootovani je pro woknare krasne, rotuje tam CDcko, nastavovani taky
krasne....... Jen ta cestina tam nejak neni, musel jsem rucne dohazovat
fonty z RPM od ceske RH6 a jeste (h)ruzne editovat soubory s jejich
seznamem. Po pridani cest do Xu i Netscape jel s cs fonty.

BEDA!!! ale pokud tam chcete druhou sitovku, v Xovem setupu ji neuvidite,
musi se vsechno delat rucne.

Zaver: nadherna workstation pro gumidky, ale NIKDY ne server. NEumi CESKY,
nutno pocestovat!

Kdyz jsem videl RH6.0cz (ona posledni 6.0cz, nemam 6.1) na poradne pecce (s
linuxem jsem doposud delal max na 486-100), no byl jsem unesen...

Kazdopadne volte RH6.1CZ, nebo pockat az bude DebianCZ je urcite dobra
volba. Nechtene nainstalovane baliky lze velmi jednoduse kdykoliv pozdeji
bez problemu (no comment please, nekdy problemy jsou, ale pomuze parametr
--rebuilddb nebo tak nejak) odinstalovat (to kdyz prijdete postupne na to,
co k cemu vlastne je, ze to k nicemu nepotrebujete).

Nebojte se, mate-li silny stroj (>64MB, PII), bude to LEPSI nez wokna
NT3000.

Hodne uspechu preje

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz