Zacatek??????

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 13:13:24 CET 2000

On Thu, 10 Feb 2000, you wrote:

> Memu sefovi (skalnimu priznivci Woken a Officu, porad peje ody, jak krasne
> vsechno teoreticky funguje) se strasne libil (nebijte mne, JEMU se libil)
> Corel Linux. Jak jsem zjistil, tedy spise nezjistil , nejdou v nem v
> textovem modu prepinat konzoly Alt-Fneco, ale s Alt-Backspace Xy shodit jde
> :). Bootovani je pro woknare krasne, rotuje tam CDcko, nastavovani taky
> krasne....... Jen ta cestina tam nejak neni, musel jsem rucne dohazovat
> fonty z RPM od ceske RH6 a jeste (h)ruzne editovat soubory s jejich

Jelikoz je Corel Linux zalozen na Debianu bylo
by mozna lepe prihazovat do z .deb balicku i kdyz lidove tvorivosti se
samozrejme meze nekladou. Zatim co jsem zjistil tak Corel Linux
je prakticky kompatibilni s Debian Linuxem 2.1 s tim, ze
je tam treba novejsi XFree86 (vubec jsem v to nedoufal, ale
Corel Linux se k me Voodoo 3 prihlasil celkem bez problemu)
takze pokud neco chyby je mozna ;-) dobre dokoupit
CD s Debianem 2.1 (samozrejmem myslim Debian Linux
a ne Debian Hurd, BSD apod.) a instalovat  z nej...

> seznamem. Po pridani cest do Xu i Netscape jel s cs fonty.
>
> BEDA!!! ale pokud tam chcete druhou sitovku, v Xovem setupu ji neuvidite,
> musi se vsechno delat rucne.
>
> Zaver: nadherna workstation pro gumidky, ale NIKDY ne server. NEumi CESKY,
> nutno pocestovat!

Corel Linux je tak myslen. Jeho vyhodou je, ale ze z neji velice
do co ukryva pod "kapotou" je Debian Linux, ktery ja osobne zase na servery
preferuji (i kdyz nevylucuji, ze nekdo muze mit jiny nazor) a
tak mit defakto "pouze jednu distribuci" na vsechno ...

S cestinou je to horsi, prece jen Kanada a US jsou pomerne daleko.
Osobne uroven lokalizace pro nejake obecne pouziti v kancelari
je IMHO(!) nedostacujici (samozrejme, ze vim cim to je a vim, ze
i ja nebo vy s tim muzeme neco udelat)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr