GNU licence (Re: Inzerat BSA) - trochu dels

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Pátek Únor 11 00:30:36 CET 2000

Pavel Janik ml. wrote:

>    > ked sme uz pri nej, nenapadne niekoho, preco mi presne tato verzia,
>    > skompilovana zo zdrojakov na inak (zda sa) zdravom systeme segfaultuje ?

podotykam, ze ide o MySQL 3.20.32a z roku 1997...

>    > Oplati sa vobec zaoberat touto verziou (chcem to
>    > ako backend na web, ale len na domace testy), alebo je lepsie pouzit
>    > napr. PostgreSQL ?
>    >
>    > Linux 2.0.36, GLIBC 2.0.7, gcc 2.7.2.3
>
> myslím, že byste si měl přečíst dokumentaci k MySQL,

stalo sa, otazky zvyknem posielat do konferencii, az ked zlyha RTFM,
FAQ, Howto, Metacrawler a pod.

> ugradovat svoji GLIBC

to mi prave nejde do hlavy preco ? V roku 1997 bola aktualna GLIBC 2.0.5
a vela systemov bezalo este pod libc.5. Preco prave MySQL by mala
vyzadovat GLIBC 2.1 ? :-O

> nebo přeložit MySQL staticky na jiném stroji.

aj to by bolo riesenie, ale nepripadna mi ako najvhodnejsie. Zatial som
si prelozil PostgreSQL. Proste momentalne potrebujem nejaku SQL databazu
s co najmensimi narokmi na HW na rozne pokusy.

> Chyba většinou není v sw, ale v jeho uživatelích.

urcite, preto som sa opytal, ci niekto nema podobne skusenosti s touto
verziou MySQL. Ak nema, znamena, ze chyba je niekde u mna.

Bedo.