pouzitelnost vmware

tief na hit.sk tief na hit.sk
Pátek Únor 11 07:53:34 CET 2000

Nooo, skusal som vmware pod
celeron333, 128MB ram( pre vmware 32 ), na 210 megovom virtualnom
disku, ide to slusne, asi ako taka zaspata P90, robil som na tom
v exceli a worde ( ked mi nejaky dobrak posle cennik v .exl ), dalej
som na tom spustil a stabilne robil 3dx MAX 1, islo aj renderovat,
explorer 5ku,  potom nejake hry tiez sli a tak. Je to pomerne stabilne,
aj ked troska zaspate.

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk