pouzitelnost vmware

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pátek Únor 11 10:13:03 CET 2000

Lukas Cirkva <L.Cirkva na sh.cvut.cz> wrote:
 : Ahoj,
 : testoval jsem tento soft v kombinaci linux + virtualne Win 9X, na PIII,
 : 128MB RAM pro vmware, a virtualne W95 do souboru a teda nic moc. Sice
 : vmware je celkem stabilni, ale obcas se zadrhavala mysicka, grafika
 : pomala, silene nenazrany na pamet a HDD se mohl uswapovat. Je pravda, ze
 : jsem vmvare dale nekonfiguroval, ale ...
 : Jake jsou vase zkusenosti?
 : KUKy

o dost lepsie....
na AMD K6 300 MHz 128MB RAM to bezi v pohode (win95 bezali dobre, rychlo,
potom som upgradol vmware
a prestali fungovat a musel som nainstalovat win98, tie trocha pomaly
reaguju)

Podstatny rozdiel robi ci su nainstalovane vmware tools alebo nie.
Taktiez je velmi nestastne dat vmware viac pamate nez je dostupna - windows
behaju z jedneho konca (virtualnej) RAM na druhy a linux to musi vsetko
odswapovavat a naswapovavat.

Ja som dokonca skusil vmware na pocitaci s 32 MB RAM - ak sa urobili vsetky
mozne optimalizacie na pamat v linuxe aj vo win95, dalo sa v tom vcelku
pracovat (tj pustat origin).
Keby sa tam nainstalovali napr win3.1 namiesto win95, bolo by to as celkom
pouzitelne aj na viac veci nez jeden spusteny origin.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |