Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Únor 11 17:02:18 CET 2000

On Fri, 11 Feb 2000, Petr Simek wrote:

> Coz je pro zacatecnika uplne vynikajici - kdyz mu to da na vyber jake
> knihovny a baliky tam chce mit - zvlast pokud nema paru k cemu je co
> dobre. :-)

 Pokud nema paru, tak si to precte.. jsou tam popisky a co je na cem
zavisle mu to rekne a nejake zakladni balicky to take nabidne. Ja myslim,
ze soucasny Debian je "pozivatelny" i pro zacatecnika (i kdyz to muze byt
ze zacatku narocne).

(.. a Petre - znamena to, ze RH je vhodny hlavne pro zacatecniky a Debian
pro pokrocile? (nepouzivas tedy tu spatnou dist.) :-)))

							Karel