Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Únor 11 18:07:28 CET 2000

On Fri, 11 Feb 2000, Karel Zak - Zakkr wrote:

>  Pokud nema paru, tak si to precte.. jsou tam popisky a co je na cem
> zavisle mu to rekne a nejake zakladni balicky to take nabidne. Ja myslim,
> ze soucasny Debian je "pozivatelny" i pro zacatecnika (i kdyz to muze byt
> ze zacatku narocne).

Tak se to da taky udelat - jenze jako zatatecnik v cemkoliv bych touhle
cestou asi nesel - nelze ocekavat ze clovek pri prvni instalaci precte
vsechni popisy zavislosti a po par hodinach cteni namacka co chce a bude.

> (.. a Petre - znamena to, ze RH je vhodny hlavne pro zacatecniky a Debian
> pro pokrocile? (nepouzivas tedy tu spatnou dist.) :-)))

Jak uz tady padlo - staci volba expert pri instalci a lze vybrat
jednotlive baliky - osobne to jinak nedelam.

Kazdopadne me na RH vyhovuje rychlost odezvy pri nejake bezpectnostni
dire. Vetsinou v dobe, kdy se objevi info o ni, je uz k dispozici na RH
oprava. O debian jsem taky uvazoval - ale v tomle bode by mne treba
zajimalo jak je to s debianem - funguje to podobne ?