Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Únor 11 18:22:33 CET 2000

> Tak se to da taky udelat - jenze jako zatatecnik v cemkoliv bych touhle
> cestou asi nesel - nelze ocekavat ze clovek pri prvni instalaci precte
> vsechni popisy zavislosti a po par hodinach cteni namacka co chce a bude.

 No ono mu to ty zavislosti nabidne.

> Kazdopadne me na RH vyhovuje rychlost odezvy pri nejake bezpectnostni
> dire. Vetsinou v dobe, kdy se objevi info o ni, je uz k dispozici na RH
> oprava. O debian jsem taky uvazoval - ale v tomle bode by mne treba
> zajimalo jak je to s debianem - funguje to podobne ?

 Ja to myslel jako vtipek, ale nemyslim, ze by to v Debianu fungovalo jinak,
on k tomu neni duvod. Naopak update balicku je tam neustaly, bugy osobne
nesleduji (si ziju...:-), ale temer neustale updatuji (nekdy i denne),
to ale asi neni pripad zacatecnika s CD u domaciho pocitace.

Kadopadne nechci tvrdit, ze Deb. je lepsi nez RH a naopak, jen myslim, ze
je to pro zacatecnika instalovatelne oboji (i kdyz u Debianu muze byt mirne
vydesen mnozstvim packages.)

							Karel