Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

P.K. dok13 na bigfoot.com
Pátek Únor 11 18:38:39 CET 2000

> Coz je pro zacatecnika uplne vynikajici - kdyz mu to da na vyber jake
> knihovny a baliky tam chce mit - zvlast pokud nema paru k cemu je co
> dobre. :-)

No, ja jsem instaloval RH a vzhledem k tomu, ze jsem nemel paru k cemu
je to dobre, tak jsem par veci z te nabidky dal pryc a ted, kdyz jsem chtel
vyrobit nove jadro kvuli potizim s hw, tak jsem zjistil ze mi tam chybi
kdeco, jako prekladace, nejake knihovny a hlavickove soubory, resp. ty
jsem pozdeji nasel, ale uplne jinde nez je chtel videt napr. make bzdisk,
tak nevim, jestli to mam zrusit a zkusit nainstalovat znovu nebo co, mimo
to porad vidim jen 64M RAm i kdyz jsem dal do lilo conf append... jak to
tady bylo napsany a to jak do /etc tak na disketu z ktery to bootuju...
nebo zkusit treba suse? mate s tim nekdo nejake zkusenosti? kazdopadne
neni cesky, ale to by mi az tak nevadilo, na druhou stranu v aplikacich
bych cestinu potreboval.. instalace rpm je zrejme pro zacatecnika opravdu
jednodussi, to muzu potvrdit, ale zase jak tady nekolikrat zaznelo, v RH je
vsechno jinde a jinak, takze kdyz clovek potrebuje dat patch tak to vetsinou
neco nenajde nebo nechce vzit ap. ja mam kvuli tomu porad jeste
otevrenou pixli, protoze nemuzu posadit ten disk na ten radic, kde bych ho
potreboval mi kvuli dalsim vecem...
obecne to chce asi hodne casu nez se tim clovek prokouse
                                   Petr