Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Únor 11 18:45:44 CET 2000

On Fri, 11 Feb 2000, P.K. wrote:

> No, ja jsem instaloval RH a vzhledem k tomu, ze jsem nemel paru k cemu
> je to dobre, tak jsem par veci z te nabidky dal pryc a ted, kdyz jsem chtel
> vyrobit nove jadro kvuli potizim s hw, tak jsem zjistil ze mi tam chybi
> kdeco, jako prekladace, nejake knihovny a hlavickove soubory, resp. ty

To ale asi neni problem RH - spis 'instalatera' :-)

> jsem pozdeji nasel, ale uplne jinde nez je chtel videt napr. make bzdisk,
> tak nevim, jestli to mam zrusit a zkusit nainstalovat znovu nebo co, mimo
> to porad vidim jen 64M RAm i kdyz jsem dal do lilo conf append... jak to

Pokud to dopisete do lilo.conf je treba jeste spsutit lilo aby se
aktualizovala konfigurace a pri bootu vybrat tu sekci kde jste to
append-nul