Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Únor 12 09:03:09 CET 2000

On Sat, 12 Feb 2000, P.K. wrote:

> no, kazdy nejak zacinal. nakonec jsem to cely smetl a nainstaloval znova,
> tentokrat temer se vsim, vzdycky je asi lepsi odebirat nepotrebne...
> nove jadro mam zkompilovane a nachystane, odzkousel jsem ho z diskety,
>  v podstate chodi, ale nevidi napr scsi radic. prikladam to tomu ze je to z
> diskety a nejsou tam prisl. conf soubory...

Tak to se mylite - ten radic musi byt videt. Pokud jste kompiloval
ze zdrojaku pripravenych redhatem tak tam jsou asi vsechny lowlevel
scsi drivery default zaskrtnute jako modul - pokud vyrabite bzImage
je treba je prepnout na * - aby byly primo v image. Nemel by byt
rozdil mezi nahozenim jadra z diskety nebo disku. RH totiz pouziva
neco jako ramdisk loader - ma potrebne moduly v initrd , ale to Vam
pri pouziti bzImage asi nebude fungovat.

> mam jen drobny dotaz - kdyz mam ted jadro v
> /usr/src/linux/arch/i386/bzimage, staci tento soubor jen prejmenovat do
> /boot (napr jako vmlinuz-xxxxxx) nebo se s nim musi delat jeste neco
> jineho?

dejte ho do /boot/bzImage-neco taktez mu prihrajte System.map na
/boot/System.map-neco nezapomente nainstalovat moduly - mala poznamka
v Makefile je na zacatku radek EXTRAVERSION = -20 ja kdyz delam jine
jadro z puvodnich RH zdrojaku tam jeste neco priplacnu treba
EXTRAVERSION = -20-MY a pak bzImage a System map davam do bootu
jako /boot/bzImage-2.2.12-20-MY a moduly se instaluji do
/lib/modules/2.2.12-20-MY takze neprepisou ty stavajici z orig instalace
RH.