Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

P.K. dok13 na bigfoot.com
Sobota Únor 12 00:12:25 CET 2000

 > No, ja jsem instaloval RH a vzhledem k tomu, ze jsem nemel paru k
>
> To ale asi neni problem RH - spis 'instalatera' :-)

no, kazdy nejak zacinal. nakonec jsem to cely smetl a nainstaloval znova,
tentokrat temer se vsim, vzdycky je asi lepsi odebirat nepotrebne...
nove jadro mam zkompilovane a nachystane, odzkousel jsem ho z diskety,
 v podstate chodi, ale nevidi napr scsi radic. prikladam to tomu ze je to z
diskety a nejsou tam prisl. conf soubory...
mam jen drobny dotaz - kdyz mam ted jadro v
/usr/src/linux/arch/i386/bzimage, staci tento soubor jen prejmenovat do
/boot (napr jako vmlinuz-xxxxxx) nebo se s nim musi delat jeste neco
jineho?
a dale - predpokladam, ze kdyz boottuju z diskety, pridam na teto diskete
do etc/lilo.conf prislusnou sekci s odkazem na dane jadro a pak na to
pustim lilo (tez na  diskete) cimz by to melo chodit...?
                                   Petr