Samba a cestina, M$ a tvrde mezery...

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Únor 12 11:38:04 CET 2000

On Fri, 11 Feb 2000, Petr Slansky wrote:

> Jednim resenim je prejmenovat rucne soubory na klientech a "tvrde mezery"
> nahradit mezerami normalnimi. To je pracne a nespolehlive.... Existuje
> nejake systematictejsi reseni na strane serveru? V zadnem Czech HOWTO jsem
> odpoved nenasel, prestoze se mi zda ze, je to problem, ktery musi resit
> kazdy spravce serveru se Sambou v CZ...

Muzet pouzit sambu z http://dali.feld.cvut.cz/~dan, ktere obsahuje
opravu. Patch jsem uz submitnul, ale zatim jsem nedostal odpoved. Chyba je
v ceskych kodovacich tabulkach, kdyz jsem je pred nekolika lety
pripravovali, tak nikoho nenapadlo, ze se bude v nazvu souboru vyskytovat
pevna mezera. Ostatni jazyky jsou na tom stejne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.