Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Sobota Únor 12 14:25:31 CET 2000

PK <dok13 na bigfoot.com> wrote:

> nevim presny zamer autora toho prispevku, ale asi se nemyslel zacatecnik s
> pocitaci, ale zacatecnik s linuxem.

To se mylite, veta "Začátečník s Linuxem nemá co vůbec instalovat
jakýkoli OS" je naprosto absurdni, kdezto opravdu napsane tvrzeni
zni mnohem logicteji.

> podle vaseho tonu to vypada, jako byste se
> narodil a vsechno znal...

Mnoha nedorozumnenim predejdeme, pokud budeme reagovat na to, co
je vyrceno ci napsano, a ne na to, co si podle "tonu" ci jinych
velmi subjektivne vyhodnocovatelnych stylistickych jevu domyslet,
ze autor puvodniho prispevku zamyslel.

BTW pisu to v reakci na Vas prispevek, ale je plati to samozrejme
obecne.

> tj. nikdo vlastne nemuze s nicim zacit protoze jako
> zacatecnik nema co instalovat... ????

Prosim nesnazte se za kazdou hnat nazor, ktery se Vam nelibi,
do absurdna. Nic podobneho nebylo receno. A z niceho vyse
uvedeneho nic takoveho neplyne.

> asi nechapu takovou logiku

<FLAME>To byste ale mel, kdyz jste ji na zaklade prispevku
Pavla Janika sam vymyslel ;)</FLAME>

> nijak to nesouvisi, ja jsem si nestezoval, jen jsem to konstatoval, totiz
> chtel jsem rict asi toto : pokud presne nevite co ty ktere baliky
> znamenaji, je lepsi  nemenit jejich nastaveni ci vyber

To je logicke. A v tom se taky s ">>" shodujete.

<JOKE>
> na zaver : vite co nesnasim ja? mj. intoleranci

Kouzlo nechteneho ? :)
</JOKE>

  Pavel