Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

PK dok13 na bigfoot.com
Sobota Únor 12 12:29:48 CET 2000

> Pozn.: Začátečník s počítači nemá co vůbec instalovat jakýkoli OS a natož
> Linux.

nevim presny zamer autora toho prispevku, ale asi se nemyslel zacatecnik s
pocitaci, ale zacatecnik s linuxem. podle vaseho tonu to vypada, jako byste se
narodil a vsechno znal...  tj. nikdo vlastne nemuze s nicim zacit protoze jako
zacatecnik nema co instalovat... ???? asi nechapu takovou logiku. je to snad o
tom, ze kdo nic nedela, nic nezkazi?

> [...]
>    Date: Fri, 11 Feb 2000 18:38:39 +0100
>
>    > No, ja jsem instaloval RH a vzhledem k tomu, ze jsem nemel paru k cemu
>    > je to dobre, tak jsem par veci z te nabidky dal pryc a ted, kdyz jsem chtel
>    > vyrobit nove jadro kvuli potizim s hw, tak jsem zjistil ze mi tam chybi
>    > kdeco, jako prekladace, nejake knihovny a hlavickove soubory, resp. ty
>
> A jak tohle souvisí s Red Hatem? Dosaďte si místo RH SuSE nebo něco jiného a
> je to totéž. Nesnáším takovéto a podobné názory. Pokud si v Linuxu smažete
> soubor /etc/passwd nebudete se moci jednoduše přihlásit. Je to chyba Linuxu?

nijak to nesouvisi, ja jsem si nestezoval, jen jsem to konstatoval, totiz
chtel jsem rict asi toto : pokud presne nevite co ty ktere baliky znamenaji, je
lepsi  nemenit jejich nastaveni ci vyber, pripadne  (pokud mam dost mista)
vybrat vsechno nebo temer vsechno a az budu vedet vic tak to odinstalovavat
na zaver : vite co nesnasim ja? mj. intoleranci, zkuste se nad tim zamyslet
takovehle vypady nikomu nepomuzou a uz vubec ne rozsireni linuxu, o coz by melo
v prvni rade jit

S pozdravem
Petr