Zacatek??????

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Únor 12 13:24:35 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, Vaclav Blaha wrote:

: ja instaluju rh tak, ze volim expert instalaci, select individual
: packages, vyberu jen to, co opravdu budu potrebovat (btw, u 6.1
: instalator po stisknuti f1 nezobrazuje informace o danem rpm.
: vubec se mi to nelibi. kdo za to muze?), naistaluju to, rebootuju a
: zacnu odmazavat rpmka, ktere jsem si "neobjednal". (obvykle 10-20),pote
: hodinku ci dve edituju initscripty a pokud to vse vyjde, skoncim u
: systemu, ktery jsem schopen akceptovat.

No u rh me nejvic stve, ze se spousta baliku musi nainstalovat kvuli
nejake poďobané zavislosti, kterou clovek z 95% nevyuzije. (Priklad:
muze me nekdo rict, proc je mc zavisly na redhat-logos ? :-(

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.