Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Únor 12 21:10:17 CET 2000

On Sat, 12 Feb 2000, P.K. wrote:

> no, pro ten svuj jsem dal y, takze to znamena, ze neni v bzimage na
> diskete, ale nekde jako samostatny modul? pak by to ale nemel byt
> probem, na jadre, ktere se bude bootovat z disku, je tak?

Ja ted nevim co udela y - kdyz je ovladac zadelan do jadra (jadro =
bzImage) tak je u nej tusim * , kdyz je jako modul je tam M .
Pricina je ta - aby kernel mohl namontovat / partisnu musi umet
pracovat s radicem ke kteremu je pripojen disk na kterem ona partisna
lezi. Kdyz namontuje / precte si kde jsou ostatni a taky jake dalsi
moduly ma natahnout a taky je ma k dispozici.