nove jadro (Re: Instalace pod kontrolou)

P.K. dok13 na bigfoot.com
Sobota Únor 12 22:16:08 CET 2000

> [...]
>Ja ted nevim co udela y - kdyz je ovladac zadelan do jadra (jadro =
>bzImage) tak je u nej tusim * , kdyz je jako modul je tam M .

mate na mysli pri make config?

 >Pricina
> je ta - aby kernel mohl namontovat / partisnu musi umet pracovat s
> radicem ke kteremu je pripojen disk na kterem ona partisna lezi. Kdyz
> namontuje / precte si kde jsou ostatni a taky jake dalsi moduly ma
> natahnout a taky je ma k dispozici.

a odkud zjisti kde jsou ostatni? mam ted na mysli situaci ze : mam
instalovany RH s jadrem 2.2.12 a bootuju ho z diskety (/boot je hdc5 a / je
hdc6), ted jsem zkompliloval z RH RPMka jadro 2.2.14, ktere mam jako
bzImage tez v /boot, tez jsem tam pretahl dle vasi rady System.map a
pojmenoval ho system-2.2.14-xxx.map (jako bzimage, nemam to ted pred
sebou) dal jsem udelal a instaloval moduly. a ted chci abych s stejne
diskety mohl bootovat to ci ono jadro, pricemz ale na to nove jadro bych
jeste rad aplikoval ide patch (muzu to udelat na bzimage?) a potom cely
ten disk povesil na jiny radic, takze by z nej bylo hde. pak by ale asi mel
prekonfigurovat lilo drive nez ho tam povesim. resp budu to muset udelat v
kazdem pripade, ale ted nevim jestli upravovat oba lilo.conf soubory - tj. ten
ktery je na diskete v /etc i ten ktery je v /etc na hdc6 a co udelam pote co
tam pridam prisl udaje. dalsi otazka je jestli aplikaci patche (pokud se
povede) bude jadro videt tez ten hde? to se asi bude muset vyzkouset....
                                   Petr