Instalace pod kontrolou (Was: Re: Zacatek??????)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Únor 14 00:28:43 CET 2000

On Sun, 13 Feb 2000, Petr Snajdr wrote:

> Ted mam pocit, ze relativne nejlip je na tom Corel Linux i kdyz i u nej
> se da narazit na drobne problemy prez nez se ale zacatecnik asi nedostane
> jen tak jednoduse (napr. kdyz mu po instalaci nefunguje mys). Ale
> i tak jako zacatek je to dobra volba. Clovek si tak jednoduse naistaluje
> Linux a muze si ho projit. Pak teprve muze zacit resit klasicke problemy
> jako je cestina apod. a pozdeji velice jednoduse migrovat treba
> do Debianu na nemz je Corel Linux zalozen a jehoz pestrost
> baliku (co do poctu) muze vyuzivat i na samotnem CL.

Presne tak, ze to je nejvhodnejsi distribuce pro BFU dokazuje i fakt, ze
byl nejvice stahovanou distribuci z Download.com (nebo Tucows.com, ted
nevim). Radove to byl podil 37% pred 21% RedHatu.

Sam jsem byl celkem prijemne prekvapen, nakolik dokazal skryt vsechny
mozne volby pod pekne klikaci menu :)

Mohu z vlastni zkusenosti pro zacatecnika doporucit Mandrake 7.0, coz je
opravdu dost velky pokrok u instalace. Nejsou to sice tak pekna
instalacni okynka jako ma W2K, ale je to velmi prehledne.

Skoda jen takove napul cestiny, chtel jsem tam nekoho kontaktovat, ale
lokalizacni tym je jaksi bez e-mailu.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |