xiterm

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Pondělí Únor 14 07:46:54 CET 2000

On 11 Feb 2000 17:59:11 +0100, Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
>v navaznosti na debatu o keypadu v ncurses aplikacich jsem vyzkousel
>xiterm, ktery se mi jevi docela pouzitelny (az na to, ze aby psal cesky,
>musel jsem ho trosku upravit - na pozadani poskytnu). Jedine, co

Zajimave, mne cestina chodila "na prvni ranu". Pouzivam nastaveni
dle "Kabiho navodu".

>nefunguje podle mych predstav je klavesa delete. Totiz nechova se jako
>backspace (maze znak na kurzoru), z cehoz jsem na mrtvici. Mozna jsem
>neco prehledl v nastaveni?

Ale tak se preci ma chovat, ne? Backspace maze vlevo a Delete na
kurzoru. V feature.h je podezrela volba #define NO_DELETE_KEY,
ktera by snad mela prinutit xiterm pouzivat pro key Delete
nastaveni X serveru.

Jinak mne to jde snadno premapovat pomoci
% xmodmap -e "keycode 107 = BackSpace"

Petr Sturc

--
Petr Sturc <sturc na fzu.cz>   http://www.fzu.cz/~sturc/
Dept. of Magnetism, Institute of Physics ASCR, Prague,Czech Rep.