xiterm

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 14 11:53:59 CET 2000

On 14/02/2000, Petr Sturc wrote:

> Zajimave, mne cestina chodila "na prvni ranu". Pouzivam nastaveni
> dle "Kabiho navodu".

Ale asi s preloadovanou knihovnou, ne? Bez ni to IMHO behat nemohlo uz
jenom proto, ze se nikde nevolalo setlocale().

> Ale tak se preci ma chovat, ne? Backspace maze vlevo a Delete na

Ja jsem ale zvykly, ze oba mazou dozadu a zvykat si na jine rozlozeni se
mi nechce. Delam totiz s timhle nastavenim uz pekne dlouho a maximalne
mi vyhovuje.

> kurzoru. V feature.h je podezrela volba #define NO_DELETE_KEY,
> ktera by snad mela prinutit xiterm pouzivat pro key Delete
> nastaveni X serveru.

> Jinak mne to jde snadno premapovat pomoci
> % xmodmap -e "keycode 107 = BackSpace"

je to mozne, ale vhledem k tomu, ze vse ostatni je v poradku, pripada mi
zbytecne menit mapovani klavesnice. Navic jsem uz zase xiterm vyhodil,
protoze me stejne zlobilo zobrazovani v ncurses aplikacich. Treba
menuconfig jadra, to bylo utrpeni.

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.