Radic Tekram DC-680T

radek_hnilica na linuxfan.com radek_hnilica na linuxfan.com
Pondělí Únor 14 08:22:13 CET 2000

     Dobry den,

Dostal se mi do rukou VL-Busovy IDE radic Tekram DC-680T.  Umi to hardware
mirroring IDE disku, a jeste par veci. BIOS je na tom Rev. 1.50 z roku 1993.

Nesetkal jste se nekdo s timto radicem?  Chtel bych ho zprovoznit pod
Linuxem?

Kdyz jsem ho dal do pocitace, BIOS toho radice funguje.  V setupu jsem
nastavil ze ma jen jeden disk s geometrii 524/32/63.  Na tomto disku mam
Linux a pouziva geometrii 524/32/63 LBA.  Radic jsem nastavil a tvrdil mi
spravne ze mam dva disky (ten druhy jsem mu zakazal) a spristupnil jen jeden
s geometrii 524/32/63.
Linux ten disk vubec nenasel. Proste nenahlasi zadne IDE.  Teprve, kdyz jsem
v BIOSU MB nastavil vyse zmineny disk, Linux nasel radic, nasel na nem disk,
ale prohlasil:
hda: non-IDE drive, CHS=524/32/63
ide0 at 0x1f0-0x1f7, 0x3f6 on irq 14
hda: INVALID GEOMETRY: 32 PHYSICAL HEADS?

tu hlasku o INVALID GEOMETRY zopakoval o par radku dal a pak vytuhl neb
nemohl pripojit root.

Jeste dodavam ze jsem pocitac bootoval z diskety, disketa v poradku neb se
starym radicem v pohode nabootuje.

Radek Hnilica <radek_hnilica na linuxfan.com>
Please use pure ASCII code only.

Rozbourene more   do dalky nad ostrovem Sado   Mlecna draha (Baso)

Net-Tamer V 1.11.2X - Test Drive