Mandrake: lokalizace instalace (Was:Re: Instalace pod kontrolou)

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Únor 14 08:15:20 CET 2000

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> wrote:
> Mohu z vlastni zkusenosti pro zacatecnika doporucit Mandrake 7.0, coz je
> opravdu dost velky pokrok u instalace. Nejsou to sice tak pekna
> instalacni okynka jako ma W2K, ale je to velmi prehledne.
>
> Skoda jen takove napul cestiny, chtel jsem tam nekoho kontaktovat, ale
> lokalizacni tym je jaksi bez e-mailu.

Obavam se, ze jsem jako spatny lokalizacni tym zafungoval ja. Pred casem
me kontaktoval Pablo Saratxaga, takze jsem mu poslal preklad hlaseni
instalacniho programu. Od te doby byla pravdepodobne dalsi verze, na
kterou uz jsem nemel cas, takze ceske hlaseni v ni nejsou kompletni.

> Date: Tue, 7 Sep 1999 14:44:29 +0200
> From: Pablo Saratxaga <pablo na mandrakesoft.com>
> To: Petr.Kolar na vslib.cz
> Subject: TRanslation of the text mode installation
>
> Hello,
>
> I saw your name in the header of the cs.po file of the text mode
> install program used by Mandrake.
>
> The text string have however changed a little since last version; are you
> interested in updating the translation file ?

> [...]

Myslim, ze by bylo rozumne zridit konferenci pro lidi, kteri chteji
pomahat pri lokalizaci, a podobne zalezitosti smerovat tam, aby se
snizila pravdepodobnost, ze to s lokalizaci dalsi verze dopadne stejne.
Klidne by mohla nahradir konferenci czman, ktera je temer bez provozu
a ma zbytecne uzky zaber.

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229