Dial-in a dial-out na jednom stroji

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 14 11:41:39 CET 2000

On Mon, 7 Feb 100, Michal Janko wrote:

>   me se kdysi osvedcila kombinace diald a mgetty, byl tam pouze ten figl,
>   ze kdyz chtel diald vytacet killnul mgetty, ktere se vzapeti respawnulo
>   a pockalo na volny port.

	Je dobre podivat se na to jake zarizeni pouzivate a s tim jsou
spojene nejake zamky. Na seriovy port se da odkazovat jako na /dev/ttySx a
/dev/cuax a pro kazde zarizeni se zamky chovaji jinak. Pokud to spravne
rozjedente, tak nebudete musek mgetty zabijet, oni se podle zamku sami
odpoji od portu. (Snad)

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: e-mail -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW    -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail -> bigjohny na penguin.cz
       WWW    -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box