Dial-in a dial-out na jednom stroji

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Únor 14 11:40:34 CET 2000

Vaclavik Jan wrote:

>         Je dobre podivat se na to jake zarizeni pouzivate a s tim jsou
> spojene nejake zamky. Na seriovy port se da odkazovat jako na /dev/ttySx a
> /dev/cuax a pro kazde zarizeni se zamky chovaji jinak. Pokud to spravne
> rozjedente, tak nebudete musek mgetty zabijet, oni se podle zamku sami
> odpoji od portu. (Snad)

tento problem som z kamosom preberal a prisli sme na dost zaujimavy napad (este
neodskusani) ze namiesto mgety sa bude spustat skript ktori si ulozi id procesu
spusti mgeti a da si sleep (ked sa mgety killne) a ked pojdem out tak mgeti
kilnem a pocas trvania sleepu mam cas na dial  (ukradnutie zamku) po skonceni mi
init autoomaticky spusti znova mgety.

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!