prace se vzdalenym seriovym portem

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Únor 14 12:33:58 CET 2000

On Mon, 14 Feb 2000, Michal Krause wrote:

> Mozna by slo udelat demona, ktery by poslouchal na unixsocketu
> /dev/ttyS5, vse co by tam prislo by preposlal na vzdaleny comp a tam by
> to zase druhy demon tlacil do patricneho /dev/ttyS?. Dokonce by to mozna
> slo udelat bez programovani - treba s nc a ssh. Ale je take mozne, ze by
> to vubec nefungovalo :)

Nene, ja bych to potreboval i vcetne volani ruznych ioctl() apod. Proste aby
to byl uplne naprosto seriovy port k nerozeznani od lokalniho. Treba tak,
ze kdyz na te vzdalene strane bude mys, tak kdyz ji zadam jako mysoidni
zarizeni do X a nekdo na te druhe strane tou mysi hne, tak se mi hne kurzor.
(Ale neni to kvuli vzdalene mysi, samozrejme. :)

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600