prace se vzdalenym seriovym portem

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Únor 14 12:42:14 CET 2000

On Mon, 14 Feb 2000, David Trcka wrote:

> Nene, ja bych to potreboval i vcetne volani ruznych ioctl() apod. Proste aby
> to byl uplne naprosto seriovy port k nerozeznani od lokalniho. Treba tak,
> ze kdyz na te vzdalene strane bude mys, tak kdyz ji zadam jako mysoidni
> zarizeni do X a nekdo na te druhe strane tou mysi hne, tak se mi hne kurzor.
> (Ale neni to kvuli vzdalene mysi, samozrejme. :)

Abych upresnil: mam jakesi zarizeni (to neupresnim), ktere se napojuje na
seriovy port, a ovladace jsou k nemu jenom do tech zatra.. windows. To
zarizeni je pripojene na vzdalenem pocitaci, kde bezi linux, a ja chci na
mem pocitaci spustit linux->vmware->windows a podstrcit tam ten seriovy port
toho vzdaleneho pocitace, abych mohl vzdalene to zarizeni ovladat.

Prosim odpustte si komentare typu "tak si ten ovladac napis". Rad bych, ale
nemam na to ani cas, ani schopnosti, ani technicke podklady vyrobce, ktere
mimochodem ani nedostanu.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600