Dobry telnet klient do Windows ?

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Pondělí Únor 14 15:42:22 CET 2000

On Mon, 14 Feb 2000, Petr Halas wrote:

> I kdyz mame Linux sever, jsem nuceny stale pouzivat Windows na stanici.
> Muze mi prosim nekdo poradit dobry klient telnetu do Win95/98, aby umel po
> silat F1-F10, sipky, CTRL, ALT apod. ?

co tak si najprv pozriet archiv konferencie ?! tam by ste toho nasli
dost !
							marek

LiNUX - Live free or die
                                                              Contact:
                                                       antozim na tuke.sk
                                                    antozi na sjf.tuke.sk
                  pgp:                finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
                      http://perzeus.sjf.tuke.sk/~pavuk/public_pgp.key