Dobry telnet klient do Windows ?

Vaclav Babicky babicky na ipp.cas.cz
Pondělí Únor 14 15:43:40 CET 2000

Petr Halas wrote:

> I kdyz mame Linux sever, jsem nuceny stale pouzivat Windows na stanici.
> Muze mi prosim nekdo poradit dobry klient telnetu do Win95/98, aby umel po
> silat F1-F10, sipky, CTRL, ALT apod. ?

Pouzivam a libi se mi CRT v3.0.1, http://www.vandyke.com (shareware).
Umi definovat klavesince a mnoho dalsich veci. V podstate jsem nevidel lepsi.

To byla odpoved, nyni dotaz i na ostatni:

Co umim: napriklad definovat funkcni klavesy.
Priklad: F3 vysle sekvenci "Esc[[C". ShiftF3 sekvenci "Esc[25~".

Co neumim: pokud spustim editor (interni) v mc, mohu napr. oznacit
blok soucasnym stiskem klaves Shift+sipkadolu. Pokud na konzoli
ale spustim program, ktery mi echuje klavesnici, zjistuji, ze generovana
sekvence je u kurzorovych klaves stejna pri stisknute i nestisknute
klavese Shift.

Umi mi nekdo poradit jak na to ???

Vaclav.