koexistence W-NT + Linux

tomas morhac comctom na savba.sk
Pondělí Únor 14 16:49:15 CET 2000

>Dobry den, chci se zeptat na nasledujici (mozna zacatecnicky) problem:
>Na jednom disku mam 2 systemy: WinNT na NTFS (/dev/hda1) a RH 6.1
>(/dev/hda5). Bootuju oba systemy pres lilo umistene v masterbootu.Pokud
>"rucne" vybiram OS, tak vse funguje. Pokud necham OS nabehnout automaticky,
>vzdycky nabehne linux, at uz je jako default nastaveno cokoli. Zkousel jsem
>to menit pres linuxconf, rucne editovat lilo.conf. Nesetkal jste se s tim
>nekdo ?
>Radim K.

Nerad by som Vas podcenil, ale mne sa stalo uplna malickost a blbost.
potom som si buchal hlavu o stenu, ze co som to zac.
V lilo.conf je nejaky zapis...
default=linux .. napriklad, vtedy bootuje system s label=linux
Ked to odstranite bude bootovat prvy ten system, ktory tam ako prvy mate
zapisany napr.: other=....
		label=win...

Vsetko som to mal a rozmysla kde robim chybu.
prikaz lilo, vzdy po editacii /etc/lilo.conf
s pozravom
	Tomas Morhac