lilo? Re: koexistence W-NT + Linux

P.K. dok13 na bigfoot.com
Úterý Únor 15 00:17:57 CET 2000

> Nerad by som Vas podcenil, ale mne sa stalo uplna malickost a blbost.
> potom som si buchal hlavu o stenu, ze co som to zac. V lilo.conf je
> nejaky zapis... default=linux .. napriklad, vtedy bootuje system s
> label=linux Ked to odstranite bude bootovat prvy ten system, ktory tam
> ako prvy mate zapisany napr.: other=....
>   label=win...
>
> Vsetko som to mal a rozmysla kde robim chybu.
> prikaz lilo, vzdy po editacii /etc/lilo.conf
> s pozravom

k rekonfiguraci lilo bych mel jeden drobny dotaz, na neco, co nejspis neni
prilis obvykle. rekneme, ze nabootuju system z diskety na ktere
/etc/lilo.conf, ale jeden je taky treba na hdc6 /etc. z ktereho si potom lilo
vezme ty nove hodnoty, resp. jak zajistim, aby si je vzal z toho co chci? a
kam je v takovem pripade zapise - na onu disketu nebo na nekam na disk,
/boot?

                                   Petr