lilo? Re: koexistence W-NT + Linux

Matej Cizek clawn na volny.cz
Úterý Únor 15 00:39:22 CET 2000

> k rekonfiguraci lilo bych mel jeden drobny dotaz, na neco, co nejspis neni
> prilis obvykle. rekneme, ze nabootuju system z diskety na ktere
> /etc/lilo.conf, ale jeden je taky treba na hdc6 /etc. z ktereho si potom lilo
> vezme ty nove hodnoty, resp. jak zajistim, aby si je vzal z toho co chci? a

Zalezi natom jestli je jako root adresar namountovana ta disketa nebo
hardisk. Vezme to proste z /etc/lilo.conf.
Taky lze lilo volat s parametrem -C moje_cesta/moje_lilo_conf.

> kam je v takovem pripade zapise - na onu disketu nebo na nekam na disk,
> /boot?

to je napsany v lilo.conf, radek boot=partisna_kam_se_zapise. Pokud tento
radek v lilo.conf neni, pak se pise do partisny, ktera je namountovana
jako root adresar.