Dobry telnet klient do Windows ?

Vaclav Babicky babicky na ipp.cas.cz
Úterý Únor 15 07:05:29 CET 2000

Petr Balas wrote:

> No ale promenna TERM je nastavena jinak :-) Muzete zkusit pohledat
> v konfiguracnich souborech od MC kde se to da nastavit.

Nikoliv, to neni ono. CRT muze definovat typ terminalu, ktery sdeluje
po pripojeni Linuxu. Zde mam nastaveno "linux". Spis mi jde o trik, jak
mc detekuje klavesy "Shift-kursor". Program, ktery spoustim na konzoli
mi vraci kody nebo sekvence stisknutych klaves, generovani techto
kodu nebo sekvenci potom definuji v programu CRT. Potiz je prave v tom,
ze u kursorovych klaves se generovana sekvence nemeni pri stisku
klavesy Shift.

Vaclav.