Dobry telnet klient do Windows ?

Úterý Únor 15 09:39:17 CET 2000

Vaclav Babicky (babicky na ipp.cas.cz) wrote:
:
: Nikoliv, to neni ono. CRT muze definovat typ terminalu, ktery sdeluje
: po pripojeni Linuxu. Zde mam nastaveno "linux". Spis mi jde o trik, jak
: mc detekuje klavesy "Shift-kursor". Program, ktery spoustim na konzoli
: mi vraci kody nebo sekvence stisknutych klaves, generovani techto
: kodu nebo sekvenci potom definuji v programu CRT. Potiz je prave v tom,
: ze u kursorovych klaves se generovana sekvence nemeni pri stisku
: klavesy Shift.

No prave. MC podvadi. Kdyz mu prijde esc kod sipky, podiva se primo na
klavesnici zda nahodou neni stisknuty shift. To jinak nez primo na konzoli
udelat nejde, takze s CRT (ale i s jakymkoliv jinym emulatorem terminalu)
mate smulu.

Leos Bitto