distribucia pre pocitac so 4MB RAM

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Úterý Únor 15 10:34:59 CET 2000

Jan Klugl wrote:

> [...]

Ja tady provozuji na 386SX/4MB RAM miniservrik pro pristup na disketovku.
Je na tom Slackware 3.2. Jadro jsem si pro to zkompiloval sam, aby bylo co
nejmensi
a pritom v sobe melo vse, co chci.

                                   Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/