distribucia pre pocitac so 4MB RAM

Tomas Kouba kouba na hw.cz
Středa Únor 16 10:44:20 CET 2000

Ja bych zkusil RedHat. Ale. Dal bych ten disk do pentia s pameti a
jinym diskem a linuxem a v nem bych si prenesl par veci (/bin, /etc,
/sbin) a pripravil jadro. Nebo mozna RH pujde po uplnem ocesani
nainstalovat i na 40MB, ale opet v jinem pocitaci s lepsim procesorem
a pameti. Urcite by sel pouzit starsi RH (kolem 3-4) s jadrem 2.0.
Nebo LinuxRouter, Monkey (bezi nad FAT, ale to by slo upravit). Debian
neznam, ale po ocesani asi taky.

Tomas