timserver? co to je?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Únor 15 11:09:35 CET 2000

On Mon, Feb 14, 2000 at 04:00:02PM +0100, Pavel Urban wrote:
> Zdravim,
>
> podle kusych informaci, vyrazenych z kolegy, nam bezi na siti jakysi
> demon na synchronizaci casu. Zrejme se jedna o sluzbu, ktera je v
> /etc/services oznacena jako 'timserver' - port 37. Nikdy jsem se s necim
> takovym nesetkal... muzete me nekdo navest na nejakeho demonka ci neco
> podobneho, co by mi umoznilo tuhle sluzbu pouzivat? Kdyby to bylo rovnou
> v rpm, rozhodne bych se nebranil...diky!

O RPM nevim, ale na www.ntp.org jsou zdrojaky (? ntp-4.tgz) a
instalace je bez problemu (aspon byla). Jenom je potreba upravit
konfiguracni soubor (nastavit Vas timeserver) a pripadne napsat
startovaci skript (/etc/rc.d/init.d/...).

Krom toho tusim existuje rtimed (mene presny) a nebo lze cas
synchronizovat pres SMB (nejsem si jist, dokaze-li Samba delat i klienta).

Pekny den

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz